Heidy Stuijvenberg 

 

Mijn naam is Heidy Stuijvenberg, 46 jaar jong en woonachtig in Den Helder.

 

Mijn werkende leven is begonnen in 1995 bij de Douane op Schiphol. In dit werk werd ik vaak gevraagd door mensen om te helpen met diverse zaken waaronder helaas ook dierenwelzijn. In dit vak merkte ik al dat ik graag mensen op de juiste weg hielp en altijd oplossend te werk ging.

 

Omdat ik een kinderwens had, heb ik toen gesolliciteerd naar het gevangeniswezen zodat ik dichterbij huis kon gaan werken. Na bijna 3 jaar als gevangenisbewaarder gewerkt te hebben, ondertussen trotse moeder van een zoon te zijn geworden, was het tijd voor de volgende logische stap:

 

Een functie op de bevolking van de gevangenis

(gedetineerdenadministratie) werd mijn nieuwe uitdaging!

Na 7 jaar waarin ik ontzettend veel geleerd heb en steeds meer beseffende dat administratie echt wat voor mij was, solliciteerde ik naar de functie van incassomedewerker bij een deurwaarderskantoor in Den Helder.

 

Aangenomen en vol goede moed begonnen aan deze uitdaging, helaas bemerkte ik dat ik niet zo graag mensen "pest" in hun nadeel. Het contact met klanten en opdrachtgevers vond ik erg leuk maar het “pesten” van de mensen zodat ze gingen betalen een stuk minder.

 

Op zoek naar de volgende uitdaging kwam ik terecht op een bewindvoerderskantoor. Omdat ik al 5 jaar op een deurwaarderskantoor had gewerkt kon ik de zaken van beide kanten goed bekijken. Doordat ik reeds een groot netwerk had opgebouwd en door de jaren heen bleef opbouwen, gingen ervoor mij deuren open die voor andere mensen vaak gesloten bleven. 

 

Na 3,5 jaar werkzaam te zijn geweest in de bewindvoering besloot ik mijzelf te laten kwalificeren voor de functie van bewindvoerder bij de rechtbank. Dit met op het oog hebbende "ooit" voor mijzelf te beginnen, niet wetende dat die dag eerder zou komen dan dat ik had verwacht.

 

In april 2017 besloot ik mij te richtte op het voldoen van de strenge kwalificatie eisen van de rechtbank. Eind juni 2017 kwam het verlossende telefoontje dat ik voldeed aan alle eisen en mij mocht laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel te Alkmaar.

 

 

Per 1 augustus 2017 is Bewindvoering aan Zee een feit!! 

 

 

 

Carla Kraaijenhof

 

 

 

 

 

 

 

Ik wil mij graag aan u voorstellen:

 

Ik ben Carla Kraaijenhof, 52 jaar jong en per 1 maart 2019 aangesteld als bewindvoerder bij Bewindvoering aan Zee.

 

Na jarenlang in de bedrijfskleding branche en dienstverlenende sector gewerkt te hebben, ben ik in medio 2012 bij een administratie en bewindvoerderskantoor gaan werken.

 

Na het behalen van het mbo 4 diploma Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening in 2016, heb ik hier een aantal jaren ervaring op gedaan als bewindvoerder.

  

Het motto dat mensen altijd als persoon behandeld worden en niet als een nummer, sluit naadloos aan bij mijn denkwijze.

Als bewindvoerder ben ik altijd benieuwd hoe ik cliënten het beste kan begeleiden. Het doel is om samen met de cliënt weer evenwicht te brengen in de financiële situatie.

 

 

Ik vind het belangrijk om mijn kennis en vaardigheden goed bij te houden. Daarom volg ik jaarlijks de noodzakelijke bijscholingen. Verder bouw ik een netwerk op in het werkveld om ervaringen te kunnen uitwisselen en van collega’s te kunnen leren.